29 March 2012

Gdolly 'PRODUCTIONS' !!!

assalamualaikum ...
hello !

tengok tajuk entry kali ni ...
mesti ada yg tertanya-tanya kan ??
"dia ni buka company pulak ke ?"
ehh bukan la .. nk promo je ni ..
kepada sesiapa wanita @ lelaki yang berminat membeli @ suka 'online shopping' ..
try visit this website
"macam-macam adeeeee" iklan astro sat
kalau tak cuba tak tahu kan ??

aku pernah order lens kat sini ...
well aku kan masih study .. duit bukannye slalu banyak ...
mak aku cuma mampu beli sepasang dua ja contact lens kat aku sebab harganya agak mahal ...
so aku try order contact lens kat sini ...

memang payah nak cari lens yang murah & ada degrees dan yang boleh dipercayai ...
mula-mula aku takut la jugak kalau lepas bank in duit lens tak sampai kan ...
 tapi SUMPAH aku kata lens sampai cepat ! tak sampai seminngu dah sampai ...
tapi masa first time aku order sampai agak lambat la jugak ,, yela mau tak nya ..
aku order masa cuti THAIPUSAM pejabat pos cuti la ngekk !
'salah aku jugak' jadi aku srankan korang jgn order masa cuti perayaan @ cuti umum ...




semua products dimuat naik ke dalam satu blog .. so takpayah la korang susah nak tengok pages kat facebook satu-satu ... sebagai contoh : contact lens from korea ,, bridal dress  and many more ! *klik pada link*


^

produk-produk kecantikan luaran & dalaman ...
conto : jamu/pil pelangsingan badan/pil kesihatan/produk pejagaan kulit/produk penjagaan badan/etc ..
*click the link*



^

contact lens with degrees @ 0 degree ...
BARBIE/KIMCHI/LUXURY BABES/ANIMATIONS LENS/FYNALE SERIES
HANYA RM45 KEBAWAH !
*IMPORTED FROM KOREA*

^

branded jeans/t-shirts/bridal dress/bridesmaid dress/hijab exclusive/veil exclusive/bridal shoes ...
and many more !

dan jangan lupa add facebook acc GDOLLY SHOP 2
*for more details about this productions*

^


so to all the shopaholic ,, don't let this upportunity go away ! grab this chance and buy all the affortable things for you and yours beloved .. "ayat sendiri kau ! kelakar nak mampos"
uke dah penat aku menaip ni haa ...
jgn lupe tau visit semua link-link kat atas tu tau ...
kalau sayang aku visit !
kalu tak sayang ,, kena visit gak !
kalau tak aku SANTAU korang !
haa kejam ni !
psst! kidding jela
jangan pergi report polis lak
ceq masih form-4 ,, taknak masuk jail !
nanti takleh amik SPM 

"maaf kalau perkataan aku menyakitkan hati korang"
aku cumalah insan biasa yang akan melakukan kesilapan
siapa tak pernah buat silap oi ..
*jangan lupa klik pada link dan usha&beli*

MUUAAAAAAHHHHHHHH !!!
SAYANG KORANG !!
XOXO !


No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.