26 October 2012

selamat hari raya AIDILADHA :)






selamat hari raya aidiladha :)
raya tahun ni aku tgk banyak ekor kambing-kambing ,, lembu-lembu dan ayam-ayam yg terkorban ...
nasib baik lah aku takleh makan daging .. tapi kekadang tu aku teringin jugak nk makan tapi apakan daya dlm banyak-banyak penyakit ,, penyakit tak boleh makan daging yg aku hidap ..aku bersyukur sebab Allah tak bagi aku penyakit yg lebih kronik lagi ...

dengan penyakit ni jugalah telah membantu aku turun 1 kg ok !
tapi tak banyak sgt impaknya sebab aku akan banyak makan daging ayam ...
ok back to the topic ,, hari raya aidiladha kan ?? aku berbaju kurung songket ...




poyo kan ?? haha ...
tahun ni mak aku tak masak apa sebab dia tak larat dh nk masak ...
so, aku pergi makan rumah kawan-kawan aku ...
mula-mula aku pergi mkn kat rumah aqilah ,, mak dia masak nasi minyak dgn laksa .. sedddaaaappppp!
then , pergi rumah syukri makan ketupat kacang dgn jus oren fresh ayah dia buat .. hahaha
and banyak lagi lah rumah org aku menyinggah makan .. 
rumah kawan-kawan mak aku lagi la banyak .. tak terkira ...

thats all for today .. byeeee !

selamat hari raya aidiladha ...
maaf jika ada terkasar bahasa and tersinggung perasaan sesiapa ..
sorry :( enjoy ur eid celebration guys ..
 ADIOSSS !

No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.