30 June 2012

love comeback


hatiku berbunga-bunga , seperti seluruh dunia menari bersamaku .
alangkah bahagianya hidupku sekarang .
kau menyatakan isi hatimu yg mendalam , walaupun sekadar didalam telefon .
kesungguhanmu , kejujuranmu , keikhlasanmu .
menewaskan hati aku yg kuat seperti TEMBOK BESAR CHINA .
aku tewas sekali lagi dek panahan CINTA .

Oooooohhhhhhhh !
cinta sungguh menyakitkan , tetapi menggembirakan .
mampukah aku setia kepadamu seperti dahulu ?
mampukah aku melupakan segala memori perit dahulu yg mengguris hatiku ?
mampukah aku mencintai dan menyayangi kau seperti dahulu ?
mampukah aku berjanji untuk sehidup semati bersamamu ?
mampukah aku menjalani sisa hidup aku dgn berpura-pura melupakan segala memori perit dahulu ?

semua itu mungkin jika kau tidak menghampakan aku sekali lagi .
semua itu mungkin jika kau menghargai peluang ketiga yg aku berikan .
dan ya , semua itu mungkin jika kau menyayangi aku lebih daripada dahulu .


aku tidak meminta kisah percintaan kita manis bagaikan gula .
suci bagaikan kain putih . indah bagaikan bidadari ..
kerana bagiku , ia tak memberi apa-apa makna .
biarkan kita bergaduh setiap hari .
berdebat setiap jam .
bermaki-makian setiap minit .
kerana bagiku itu akan membuatkan kita lebih menghargai diri masing2 .
 
cuma satu yg aku pinta .
jangan pernah kau cuba untuk berubah buat kali ketiga .
kerana jika kau berubah buat kali ketiga , tiada maaf bagimu lagi .
aku berjanji akan berubah , tetapi kau juga mesti berubah .
hope this is the last . seriously , I mean it !



No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.