1 July 2012

bebaskan aku !!

 

aku ingin terbang bagaikan burung helang .
terbang tanpa menghiraukan apa yg berlaku di bumi .
aku ingin terbang bagaikan burung layang-layang .
terbang bebas tanpa sempadan dan halangan .
 
aku bukannya budak kecik yg kau boleh halang .
aku bukannya tidak tahu mana yg baik dan mana yg buruk .
aku bukannya tidak tahu menjaga diriku sendiri .
aku bukannya tidak tahu menjaga batasan aku dengan lelaki .
aku tahu itu semua . aku tahu itu semua !

ya ! aku mengaku kau seorang abang yg baik .
tapi aku bukan adik kau yg berusia 5 tahun yg kau boleh kawal semua pergerakan aku .
aku sudah berusia 16 tahun !
jika aku tidak mengenal dunia sekarang . bila lagi ?
takkan kau nak tunggu aku umur 18 baru boleh ?

aku tidak pernah menyoal apa2 kpd kau . malah aku juga tidak pernah ambil tahu pasal kau .
mengapa kau begitu kejam pada aku ? aku nak keluar rumah pun kau tak bagi .
 

tolonglah ! aku nakkan kebebasan .
bebaskanlah aku walaupun sekejap . aku tidak kesah , asalkan aku tahu perkembangan luar .
dont make me as ur prisoner cause im is ur dreamer .
set me free ! set me free ! set me free !\




1 comment:

EMYR ASHRAFF said...

mesti ade sebab seorang abg buat cmtu.. dia syg kt adik dia.. :)

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.