4 July 2012

I HAVE CHANGE !

ASSALAMMUALAIKUM .
nama aku NURFATIHA EZANY BINTI JOHARDI . aku berumur 16 tahun pada 5/11/2012 . pada 4/7 /2012 , aku telah bertaubat . aku kini sudah lebih peka terhadap dosa2 . sedar akan dunia yg hampir kiamat , membuatkan aku mulai resah dan gundah . banyak dosa2 yg telah aku lakukan selama aku hidup di dunia yg sementara ini . apakah aku akan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman apabila aku sudah mati nanti ?? aku taktahu . malah takda sesiapa pun tahu akan perkara yg bakal terjadi apabila kita sudah mati nanti . semua insan di dunia ini mengharapkan syurga , aku pun .

aku berubah kerna ALLAH SWT .
aku hidup di dunia ini kerna ALLAH SWT .
aku mati pun kerna ALLAH SWT .


No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.