26 July 2012

tak terlambat lagi kan ?



hye peeper, hye follower, hye mother ...
harini hari khamis malam jumaat .. hehehe o,o
26/7/2012 bersamaan 6 RAMADHAN ...
amacam puasa korang penuh tak setakat ni ?
aku .............. emmmmmmmmm ........ no komen ......... hehe

okay back to the topic ... aku sebenarnya nak ucapkan
''SELAMAT BERPUASA'' kpd kaum muslimin dan musliman sekalian ...
aku agak sibuk few days ni .. tambah2 kemarin dulu aku demam so paham2 jela yee ...
aku harap korang masih larat bagun sahur, masih bertenaga untuk puasa awal2 RAMADHAN ni ...
ohhh yaa jangan lupa pergi terawih .. haha .. bazaar ramadhan wajib lah kan .. tapi aku ni kena ikut mood jugak kalau nak pergi jalan2 dgn jalan penuh sesak kereta moto orang orang segala bagai kadag2 aku rimas .. ^^

thats all for today bye .. love u .. nanak tidoq ngantok derr ... selamat malam ...
jangan lupa bangun sahur esok dan hari berikutnya ... assalamualaikum ...

XOXO , TEAH
B)


No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.