28 July 2012

aku nak aku nak

introducing ..... SAMSUNG GALAXY Y
yang belah kiri tuhh S/G Y DUOS ...
yang belah kanan pula S/G Y PRO ...
aku adore dua2 ni .. mesti ada yg kata S/G ACE PLUS , S/G S3 , DLL lagi bagus dari S/G Y ni kan ??
mmg betul .. but , aku ada sebab tertentu why aku nak S/G Y DUOS OR PRO ni ...
  1. murah
  2. ada andriod (penting)
  3. wifi (penting)
  4. canggih
  5. lawa la jugak
aku tak sekaya org lain yg mampu beli S/G S3 or S/G NOTE ...
yg ni je aku rasa aku mampu .. insyaallah kalau ada rezeki lepas raya ni dapot loooo ... hehehe
wish me luck !

nak beli handphone murah dan boleh bayar secara ansuran atau installment ??
visit here !! now !!! trust me .. ia boleh dipercayai ...
thats all for today .. bye peeps !

No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.