16 March 2013

CRUSH !




u know him ?? he's LEE JEONG MIN
also known as JEONGMIN BOYFRIEND

aku start suka dia masa aku tengok Hello Baby Boyfriend ,,
dia sesangat la comel and aku jatuh cinta dengan dia sebab attitude dia n his voice...
haha .. Naim and others Kpop-pers dlm kelas aku kata yg BOYFRIEND ni tak famous .. so ?? ada aku kesah diorang ni famous ke tak ??
aku minat seseorang yg bergelar artis bukan berdasarkan kepopularitian mereka ... its bcoz of kebolehan diorang in singing or acting .. suara jeongmin ni sedap ohh .. tak percaya ?? dengar lagu I YAH dekat YOUTUBE ...

dah dengar ?? fall in love jugak ?? haha .. told u ! ...
ok lah .. malas nk taip panjang2 .. aku nk letak gambar comel dia jeww bebanyak ! toodles !














No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.