9 September 2013

just a regular day


ewah ewah .. sejak blog dh cantik mata memandang ni rasa suka pulak update ...
today tak banyak sangat story .. pagi td trial fizik paper 1 .. satu paper jeww arini .. esok tak ada paper ,, so holiday for me for 1 day .. lusa iaitu hari rabu baru ada paper .. paper add math 1 & 2 ...

tadi kat sekolah buang masa and tenaga bersembang jeww ... penat bersembang dgn chua ,, naim ,, iqa and zue .. zue tk byk ckp sgt .. chua and naim yg byk ckp .. aku dgn iqa kekadang jeww menyampuk .. chua sekarang hyperactive .. penat jugak melayan dia .. entah apa laa yg dia makan masa cuti panjang haritu ...

sejam sebelum balik cikgu haryati mintak tolong staple paper PMR .. naim kata mcm kerja dekat kilang pulak kena susun kertas bebanyak sambil berdiri .. aku gelak jeww .. pastu duk tanya aku kerja kilang dulu mcm ni ka ?? mmg pun .. berdiri 12 jam .. dpt duduk masa rehat jeww ...

masa balik hujan .. ingat nk tunggu but kalau tunggu takut tokleh balik pulok .. redah jelaa hujan bwk moto .. sampai rumah basah la jugak .. mandi apa semua pastu aku tengok cerita "YES OR NO" dekat utube .. cerita thailand .. best la jugak .. its about lesbian love .. bg aku ok laa jugak .. aku bagi 3 bintang drpd 5 bintang ..

ok lah .. nk layan lagu G-dragon pulak .. toddles !

No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.