22 October 2011

GADUH


Eeee !! geramnya aku...
ary jumaat lpas.. aku dpt keja at kilang KASATANI..
penat taw x.. 12 jam berdiri..
dah la aku lupa bwk dwit..
time rehat minum air ja at water cooler..

msa dlm van nk blex umh..
apit col aku..
dyer kta nk mai taman..
nk jmpa aku la...
aku pown ok jela...

dah smpai umh , aku mkn nasi pstu aku kuar gy jmpa dyer..
dlm duk rnda elok-elok at taman..
tetiba dyer marah aku..
aku pown xtaw..

dah la nek moto 125..
aku bwk wave 125 jew..
jenoh la nk kejar..
last2.. aku wat xtw ja..
dyer col aku swuh blex..

aku tya dyer npa ??
dyer marah aku swuh blex umh jgk..
aku pown blex la..

dah smpai umh aku col dyer..tya la apa slah aku..
dyer mrh sbb ada mamat ngorat aku..
aku xsedar pown yg da mamat mna ntah ngorat aku..
dyer salah kan aku plak dah..




arhh lantak la..
nsib bex la dah baex dah ngn dyer...
aku xkn curang la..
jgn wisau...



No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.