8 October 2011

kenduri kak Syaza

hari pukul 12 aku pegi kenduri kahwin kak Syaza. keduri tuhh at Dewan Mellaniom kowt. aku x thu eja la nma dewan tuhh. tapy seakan-akan la nma dyer.
seronok sgt. aku pakai baju kaler hitam, kain corak merah. selendang merah. wahh. terang gila warna.
hahaha. silau mata yg memandang. hagegegegeh. sayangnya. aku lupa snap pict. rugi taw x.
tapy ape pown. ada jgk pict. tpy at kezen aku. lupa n amik kt dyer.

ok larhh. nantok nihh. penat.
penat ape?
penat makan. hahaha. aku mkn nasi minyak n lauk daging n ayam.
pastu tetiba mak cik aku suruh laksa dengan bihun sup.
xkn x terliur kowt? mesti la terliur. sampai sanggup lupakan matlamat aku nak diet.

hahahaha. diet, aku lupakan kau seketika ya. esok aku diet balik k. muahh. syg kau. hehehe.

<3 :*

No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.