18 October 2011

new boyfie.




hai korang. lma kan aku x update blog nihh...
ok-ok. korang msti tertanya-tanya sal tajuk entry nihh kan?
yes, aku dah putus dah ngn Hadi..
nma bf aku yg bru nihh ialah : Mohd Syafiq bin Shaharudin.
cpt kn aku cri peganti?

hahaha. xde la. actually aku knl ngn apit nihh lma dah..
nk dkt setahun gak la.. kezen BBF aku...
apit larhh tmpat aku luahkan perasaan bla aku ptus cinta or ade masalah...
kesian at dyer.. mcm2 soalan aku ajukan kat dyer..

sayang?? of coz larhh.. dah lma taw aku pendamkan perasaan nihh at dyer..
yela walaupown dy x sehensem Hadi tpy kiut...
hehehe..
smlm aku kuar dating ngn dyer..
seronok sgt.. dyer xmcm laky-laky laen yg aku knl..
baik, jujur, pemalu.
haihh...

u know what?
cmna aku leh kpel ngn dyer?? gini cter nyee...

HANA : weh, apit msg aku smlm. dyer kata nk kpel ngn ang.. yela memandangkan ang dah putus ngn Hadi dah kan?

AKU : yeke? ahh.. lntak larhh.. dyer nk kpel ngn aku dyer kna pndai ayat sndri la..

HANA : dyer malu larhh nk mnx kpel ngn ang.. dyer kata at aku dyer x pandai ayat pompuan.

AKU : arhh lntak larhh..

seketika kemudian.....
msg apit msuk..km msg lama larhh jgk...
finally aku yg mnx kpel ngn dyer... hahaha
n aku harap aku akn bahagia bersama dyer...

cam hape je kan entries aku kali nihh??
hahaha.. klw korang x suka pown ade aku kesah??
lantak kome la...


No comments:

 
Template by Farahin. The resources I got from here, here, here and here. © All Rights Reserved.